צריכת ויטמינים בקרב נשים

שמירה על גוף בריא, היא ללא ספק המתכונת הנכונה לחיים בריאים. אחד הפרמטרים המרכזיים בנושא זה, הוא צריכת ויטמינים. במאמר הבא תמצאו את הכמויות המומלצות עבור נשים בגילאים שונים. יש לציין כי הנתונים נשלפו בטבלת מחקר של מדענים בארה”ב ובקנדה אשר חקרו שנים את כל נושא זה חשיבות המינונים ועוד.

למרות היותם של הנתונים אמינים, במידה וקיים מחסור או חשש למחסור בגופך באחד או יותר מהדברים הבאים, יש לפנות אל רופא מטפל ע”מ שיתאים עבורך את הטיפול הנכון.

צריכת ויטמינים בקרב נשים בנות 19-30 שנים

סוגויטמין A ויטמין C ויטמין D ויטמין K ויטמין B6 ויטמין B12 ויטמין E
מינון700 מק”ג75 מ”ג15 מק”ג90 מק”ג1.3 מ”ג2.4 מ”ג11 מ”ג
סוגתיאמיןריבופלאביןניאציןפולאטביוטיןכוליןחומצה פנטותנית
מינון1.1 מ”ג1.1 מ”ג14 מ”ג400 מק”ג30 מק”ג425 מ”ג5 מ”ג

צריכת ויטמינים בקרב נשים בגילאי 31-50 (לא כולל הריון)

סוגויטמין A ויטמין C ויטמין D ויטמין K ויטמין B6 ויטמין B12 ויטמין E
מינון700 מק”ג75 מ”ג15 מק”ג90 מק”ג1.2 מ”ג2.4 מ”ג15 מ”ג
סוגתיאמיןריבופלאביןניאציןפולאטביוטיןכוליןחומצה פנטותנית
מינון1.1 מ”ג1.1 מ”ג14 מ”ג400 מק”ג30 מק”ג425 מ”ג5 מ”ג

לקריאה בנושא צריכת ויטמינים ומינרלים בהריון לחצו כאן.

צריכת ויטמינים בקרב נשים בגילאי 51-70 שנים

סוגויטמין A ויטמין C ויטמין D ויטמין K ויטמין B6 ויטמין B12 ויטמין E
מינון700 מק”ג75 מ”ג15 מק”ג90 מק”ג1.3 מ”ג2.4 מ”ג15 מ”ג
סוגתיאמיןריבופלאביןניאציןפולאטביוטיןכוליןחומצה פנטותנית
מינון1.1 מ”ג1.1 מ”ג14 מ”ג400 מק”ג30 מק”ג425 מ”ג5 מ”ג

צריכת ויטמינים בקרב נשים גילאי 70+

סוגויטמין A ויטמין C ויטמין D ויטמין K ויטמין B6 ויטמין B12 ויטמין E
מינון700 מק”ג75 מ”ג20 מק”ג90 מק”ג1.3 מ”ג2.4 מ”ג15 מ”ג
סוגתיאמיןריבופלאביןניאציןפולאטביוטיןכוליןחומצה פנטותנית
מינון1.1 מ”ג1.1 מ”ג14 מ”ג400 מק”ג30 מק”ג425 מ”ג5 מ”ג

מקור הנתונים ומידע נוסף

זכרו! תזונה נכונה, הינה המתכונת הבטוחה לחיים בריאים! גוף האדם זקוק לגיוון ותזונה עשירה ע”מ לחזק את גופו וכמו כן, ימנע מהגוף להתעסק בפירוק שומנים, כולסטרול וכו’.

הישארו מעודכנים
וקבלו את המאמרים ישירות למייל
המאמרים החמים באתר

אנשים אהבו גם את המאמרים הבאים

אורז לבן
מתכון לאורז

באלכם אורז חם ופשוט?! מתכון לאורז לבן הכנה מהירה עם טעם נפלא. מצרכים נדרשים: 3 כפות שמן 1 כוס אורז כוס וחצי מים רותחים אופן

קטניות, אגוזים
ויטמינים בקטניות וזרעים

במאמר הבא תמצאו פירוט ברור אודות ויטמינים בקטניות וזרעים הן בסוגים כמו ויטמין E,K, ועד לויטמינים כמו פולאט, ניאצין ועוד. כמו כן תמצאו טיפים מרתקים בנושא.

ויטמינים בירקות, סוגי ירקות צבעוניים
ויטמינים בירקות

בעמוד הבא תמצאו טבלאות מפורטות בנוגע לחשיבות ויטמינים בירקות, כמות המינונים הקיימת בכל ירק ועוד מידע מרתק. בקרו במדריך שיעשה לכם סדר.

סוגי פירות, ויטמינים, בריאות
ויטמינים בפירות

בטבלה הבאה תמצאו מידע על ויטמינים בפירות, החל מפירות נפוצים ומוכרים, דרך פירות אקזוטיים וכלה בסוגי פירות המוכרים פחות. טבלאות תזונה באתר.

צריכת מזון בריא אצל גברים
צריכת מינרלים בקרב גברים

קראו הכל בנושא צריכת מינרלים בקרב גברים, הכוללים טבלאות מפורטות לצריכת מינרלים שונים החל מסידן וברזל, ועד נתרן, אשלגן ועוד.

הנקה, מזון אם, חלב אישה
צריכת ויטמינים ומינרלים בהנקה

ההחלטה להניק אינה תמיד קלה, הן בפן הנפשי והן בפן הפיזי הכולל צריכה בריאה יותר של מאכלים וגיוון. קראי הכל בנושא צריכת ויטמינים ומינרלים בהנקה.

צריכת ויטמינים בקרב גברים
צריכת ויטמינים בקרב גברים

במאמר הבא תמצאו את הכמויות המומלצות עבור נשים בגילאים שונים, כמו למשל כמות ויטמנים A,D,E ועוד במ”ג ואף במק”ג. בקרי במאמר הבא, ועייני בטבלה הרלוונטית עבורך.

צריכת ויטמנים ומינרלים בהריון
צריכת ויטמינים בהריון

צריכת ויטמינים ומינרלים מקבל משמעות יתרה כאשר מדובר בהריון, ולכן צריכת ויטמנים ומינרלים בהריון הנעשית בצורה נכונה, תשפיע הן על האם והן על העובר.