צריכת מינרלים בקרב גברים

עד לפני מספר עשורים כשעוד לא היה מודעות כמו היום לחשיבות הצריכה, רבים היו סובלים ממחסורים שונים במינרלים. למעשה, מינרלים חיוניים לגוף האדם ע”מ להתקיים, וללא אלו לא ניתן להתקיים. כאשר מדברים על צריכת מינרלים בקרב גברים, הכוונה לאכילת מזון בריא אשר בו קיימים רכיבים חיוניים אלו. כך למשל באכילת אגוזים, קקאו, כבד, מרגרינה, שמן ותירס תזינו את גופכם במספר מינרלים חשובים כמו “נחושת”, “סידן”, “כרום” ועוד.

זכרו! תזונה עשירה ומגוונת חשובה לעין ערוך לגופכם. רצוי להימנע ככל האפשר ממאכלים הרווים בשומנים, סוכרים בכמות רבה ומאכלים מלאכותיים אשר יגרמו לגוף לעסוק בפירוק המאכלים במקום בניקוי הגוף והתחזקות.

צריכת מינרלים בקרב גברים בגילאי 19-30 שנים

סוגסידןכרוםנחושתפלואורידיודברזלמגנזיוםכלור
מינון1000 מ”ג35 מק”ג900 מק”ג4 מ”ג150 מק”ג8 מ”ג400 מ”ג2.3 גרם
סוגמנגןמוליבדנוםזרחןסלניוםאבץאשלגןנתרן
מינון2.3 מ”ג45 מק”ג700 מ”ג55 מק”ג11 מ”ג4.7 גרם1.5 גרם

צריכת מינרלים בקרב גברים בגילאי 31-50 שנים

סוגסידןכרוםנחושתפלואורידיודברזלמגנזיוםכלור
מינון1000 מ”ג35 מק”ג900 מק”ג4 מ”ג150 מק”ג8 מ”ג420 מ”ג2.3 גרם
סוגמנגןמוליבדנוםזרחןסלניוםאבץאשלגןנתרן
מינון2.3 מ”ג45 מק”ג700 מ”ג55 מק”ג11 מ”ג4.7 גרם1.5 גרם

צריכת מינרלים בקרב גברים בגילאי 51-70 שנים

סוגסידןכרוםנחושתפלואורידיודברזלמגנזיוםכלור
מינון1000 מ”ג30 מק”ג900 מק”ג4 מ”ג150 מק”ג8 מ”ג420 מ”ג2.0 גרם
סוגמנגןמוליבדנוםזרחןסלניוםאבץאשלגןנתרן
מינון2.3 מ”ג45 מק”ג700 מ”ג55 מק”ג11 מ”ג4.7 גרם1.3 גרם

צריכת מינרלים בקרב גברים בגילאי 70+

סוגסידןכרוםנחושתפלואורידיודברזלמגנזיוםכלור
מינון1200 מ”ג30 מק”ג900 מק”ג4 מ”ג150 מק”ג8 מ”ג420 מ”ג1.8 גרם
סוגמנגןמוליבדנוםזרחןסלניוםאבץאשלגןנתרן
מינון2.3 מ”ג45 מק”ג700 מ”ג55 מק”ג11 מ”ג4.7 גרם1.2 גרם

מידע נוסף על מינונים אלו

על טבלאות עמלו מדענים רבים ברחבי העולם ובראשם מדענים מקנדה וארה”ב תחת פיקוחן של אוניברסיטאות לאומיות, עד אשר אלו הגיעו לתובנות הבאות המתומצתות בטבלאות שלעיל. כאמור, למרות דיוקן של הטבלאות, אין לראות בכך כייעוץ רפואי, ובכל שאלה או בעיה יש לפנות אל גורם מוסמך.

קראו גם על צריכת ויטמינים אצל נשים

הישארו מעודכנים
וקבלו את המאמרים ישירות למייל
המאמרים החמים באתר

אנשים אהבו גם את המאמרים הבאים

איש לבוש עם עניבה וחולצה אוכל עוגייה
אוכל טבעוני

לטבעונים אין מה לאכול? ישנה סטיגמה מפורסמת שלטבעונים אין מה לאכול ושהם לא באמת נהנים ממזון ואוכל, שטבעונים מזיקים לגוף שלהם כי הגוף צורך בשר,

טחינה עם עלים שמן זית ותבלין
מתכון לטחינה גולמית

מתחשק לכם טחינה טעימה ולא יודעים איך להכין? מתכון פשוט שיגרום לכם לעוף, טחינה ב 2 דקות. מצרכים לטחינה: כוס טחינה גולמית  שום כתוש  (לא

אורז לבן
מתכון לאורז

באלכם אורז חם ופשוט?! מתכון לאורז לבן הכנה מהירה עם טעם נפלא. מצרכים נדרשים: 3 כפות שמן 1 כוס אורז כוס וחצי מים רותחים אופן

צריכת מינרלים בקרב נשים
צריכת מינרלים בקרב נשים

במאמר הבא תמצאי טבלאות מפורטות עבור צריכת מינרלים בקרב נשים החל מגילאי 19 ועד גילאי 70+. כמו כן תמצאי מידע על חשיבות צריכת מינרלים לגופך.

נערה
צריכת מינרלים בקרב נערות

קראו הכל בנושא צריכת מינרלים בקרב נערות המינונים, הכמויות והאופן בו רצוי לצרוך את מינרלים אלו. המדריך מפורט וכולל טבלאות לפי גילאים.

ויטמינים ומינרלים, פירות וירקות
צריכת מינרלים בקרב נערים

אחת התופעות הנפוצות בקרב בני נוער, הוא העובדה כי המודעות או לעיתים החשיבות לצריכת מינרלים נמוכה. באתר תמצאו מידע והמלצות עבור צריכת מינרלים בקרב נערים.

הנקה, מזון אם, חלב אישה
צריכת ויטמינים ומינרלים בהנקה

ההחלטה להניק אינה תמיד קלה, הן בפן הנפשי והן בפן הפיזי הכולל צריכה בריאה יותר של מאכלים וגיוון. קראי הכל בנושא צריכת ויטמינים ומינרלים בהנקה.

צריכת ויטמינים בקרב גברים
צריכת ויטמינים בקרב גברים

במאמר הבא תמצאו את הכמויות המומלצות עבור נשים בגילאים שונים, כמו למשל כמות ויטמנים A,D,E ועוד במ”ג ואף במק”ג. בקרי במאמר הבא, ועייני בטבלה הרלוונטית עבורך.